È \
SURƏSİNİN
ŞƏRHİ
ﭑ ﭒ
ﭓ ﭔ
Mərhəmətli və Rəhimli
Allahın adı ilə!
ﭑ ﭒ ﭓ
(73. 1) “Ey
bürünmüş!”
“Müzəmmil”
(“bürünən”) sözü də “müdəssir” (“sarınıb örtünən”) sözünün mənasındadır.
Fövqəluca, Muhəmməd Peyğəmbəri (ona Allahın salavatı və salamı olsun!)
Öz Bəyənatı ilə şərəfləndirərək, mələk Cəbrailin (ə) vasitəsi ilə ilk dəfə
ona (s.ə.s) vəhy nazil etdiyi zaman cərəyan edən hadisələrə görə, onu (s.ə.s)
libasına bürünən adlandırmışdı. Peyğəmbər (s.ə.s) heç vaxt buna bənzər bir
şey görməmişdi. Belə hadisədən sarsılmamaq yalnız seçilmiş elçilərə nəsib
olur. Cəbrail (ə) ilə rastlaşdığı zaman onu (s.ə.s) həyəcan və vahimə
basmışdı. O (s.ə.s) qorxu içində zövcəsinin yanına gəlib dedi: “Üstümü ört! Üstümü ört!”
Mələk (ə)
onun (s.ə.s) yanına gələrək, əmr etdi: “Oxu!” Muhəmməd (ona Allahın salavatı və salamı olsun!) ona
(ə) dedi: “Mən oxumağı bilmirəm». Onda mələk
var gücü ilə onun bədənini sıxdı, sonra yenə əmr etdi ki, oxusun və Peyğəmbər
(s.ə.s) ilk dəfə olaraq ona (s.ə.s) nazil edilən vəhyi oxudu. Allah Elçisini
(s.ə.s) müdafiə etdi və uzun illər ərzində Şanlı Quranı ona (s.ə.s) göndərdi
və onu (s.ə.s) haqq din uğrunda mətin mübariz etdi. Bunun sayəsində Muhəmməd
Peyğəmbər (ona Allahın salavatı və salamı olsun!) Allahın bütün digər elçilərini
ötüb keçdi.
Allah Pakdır
və həmd olsun Ona! Peyğəmbərlərin ən əzəmətlisinin öz vəzifəsini başlaması
ilə onun qələbə ilə başa çatması arasında necə də böyük fərq var idi! Buna görə
Allah Muhəmməd Peyğəmbərə (ona Allahın salavatı və salamı olsun!) peyğəmbərliyinin
ən başlanğıcında, bir insan kimi müraciət etmişdi.
ﭔ ﭕ ﭖ ﭗ ﭘ ﭙ ﭚ ﭛ ﭜ ﭝ ﭞ ﭟ ﭠ ﭡ ﭢ ﭣ ﭤ ﭥ
(73. 3) “gecənin yarısını və ya bir qədər azını”
Rəbb ona (s.ə.s.)
Allaha ibadət etmək, qəbilədaşları tərəfindən verilən əziyyətlərə səbirlə
dözmək, Rəbbin bütün ehkamlarına itaət etmək və Vahid Allaha iman gətirmək
hökmü vermişdi. Fövqəluca ona (s.ə.s) ibadət ayinlərinin ən başlıcası olan –
namaz qılmağı əmr etmişdi. O (Pak və Müqəddəs), buyurmuşdu ki, namaz ondan
ötrü ayrılmış ən yaxşı vaxtlarda, yəni, gecələr qılınsın. Allah Özünün insanlara
bəslədiyi rəhmdilliyi sayəsində bütün gecə ərzində namaz qılmağı deyil,
yalnız onun müəyyən saatlarında onu qılmaq hökmü vermişdir. Buna görə müsəlmanlar
gecənin üçdə bir hissəsini və ya yarısını, ya da üçdə iki hissəsini, Quranı
aram və ahənglə oxuyaraq namaz qıla bilərlər. Yalnız bu minvalla Quran ayələrinin
mənasını dərk etmək və onların üzərində düşünmək olar. Bu tərzdə oxu ürəyi
oyadır, onu Kitabı qavramağa hazırlayır və insanları Allaha ibadətə yönəldir.
ﭦ ﭧ ﭨ ﭩ ﭪ ﭫ
(73. 5) “Həqiqətən,
Biz mütləq sənə ağır bir Söz nazil edəcəyik».
Biz bu
Sanballı Quranı sənə açıqlayacağıq. Onda əzəmətli bir məna vardır. O – gözəl vəsflərlə
şərəfləndirilmişdir və Allahın məxluqlarının onu qavramağa hazırlaşmalarına,
onu aramla oxumalarına və onun mənaları üzərində düşünmələrinə layiqdir.
ﭬ ﭭ ﭮ ﭯ ﭰ ﭱ ﭲ ﭳ ﭴ
(73. 6) “Həqiqətən,
gecə yarısı oyandıqdan sonra namaz daha ağır və daha aydın ifadə edilir».
Gecə yarısı
namaz qılmağın hikməti də elə bundadır. Qısamüddətli yuxudan sonra namaz
qılan insan Quran ayələrinin mənalarını daha yaxşı dərk edə bilər, çünki onun
qəlbi də, dili də bütünlüklə namaza yönəlmiş olur və dünyəvi qayğılar onları
ibadətdən yayındırmır. İnsan belə vəziyyətdə namaz zamanı dilindən çıxan
bütün ifadə etdiyi sözləri anlayır. Gündüz ibadəti isə tamamilə başqadır.
İnsan bu vaxtlarda tam anlayışa nail ola bilmir və buna görə də Fövqəluca belə
buyurur:
ﭵ ﭶ ﭷ ﭸ ﭹ ﭺ ﭻ
(73. 7) “Həqiqətən,
sən gündüzlər çox məşğul olursan”.
Gündüzlər sən
daima öz ehtiyaclarının və həyat problemlərinin qayğısını çəkirsən. Onlar
səni məşğul edir və sənə imkan vermir ki, gündəlik həyatdan tamamilə
ayrılasan.
ﭼ ﭽ ﭾ ﭿ ﮀ ﮁ ﮂ
(73. 8) “Rəbbinin
adını xatırla və bütün varlığınla Ona yönəl!”
Büsbütün Rəbbinə
bağlan və öz səylərini Ona yönəlt, bundan ötrü isə sən məxluqlardan əl çəkməli,
Allahı bütün varlığınla sevməli və yalnız səni Ona yaxınlaşdıran və Onun
lütüfkarlığını sənə qazandıran əməlləri yerinə yetirməlisən.
ﮃ ﮄ ﮅ ﮆ ﮇ ﮈ ﮉ ﮊ ﮋ ﮌ
(73. 9) “O,
Şərqin və Qərbin Rəbbidir, Ondan başqa ilah yoxdur! Onu özünə Vəkil seç!
Şərq və qərb
sözləri ilə günəşin və ayın çıxdığı və batdığı üfüq nəzərdə tutulur. Şərqlərin,
qərblərin və bütün göy cisimlərinin Rəbbi Allah necə də əzəmətlidir! O (Pak və
Müqəddəs), – bütün varlığın Rəbbi, Xaliqi, Hökmdarıdır. Yalnız O (Pak və Müqəddəs),
ibadətə, sevilməyə, şərəfləndirilməyə, ehtirama və şöhrətləndirilməyə
layiqdir. Məhz buna görə Allahın Elçisinə (ona Allahın salavatı və salamı olsun!)
buyurulmuşdu ki, Onu özünün (s.ə.s) bütün işlərində Vəkili seçsin.
Əvvəlki ayələrdə
Allah Peyğəmbərinə (ona Allahın salavatı və salamı olsun!) öz Rəbbini
xatırlamağı və namaz qılmağı əmr edirdi. Bunların sayəsində Allahın qulu çox
böyük bir gücə sahib olur, çətinliklərə sinə gərmək və hətta Allahın ən ağır hökümlərini
icra edə bilmək qabiliyyəti əldə edir. Sonra O (Pak və Müqəddəs), ona (s.ə.s) səbirli
olmaq nəsihəti verir və əmr edir ki, haqq düşmənlərinin bütün dediklərinə səbatla
dözsün.
ﮍ ﮎ ﮏ ﮐ ﮑ ﮒ ﮓ ﮔ
(73. 10)
“Onların dediklərinə səbir et və onları xoşluqla tərk et».
Allah
Elçisinə (ona Allahın salavatı və salamı olsun!)
buyurur ki, kafirlərin onu (s.ə.s) söyməsinə və təlimini təhqir etməsinə əhəmiyyət
verməsin, öz dininin işini davam etdirməkdə məşğul olsun ki, düşmənlər nə onu
(s.ə.s) saxlaya bilsinlər, nə də yolundan sapdıra bilsinlər. Allah əmr edir
ki, o (s.ə.s) onlardan uzaq gəzsin və, zəruriyyət yarandıqda və din üçün
faydalı olduqda, onları yaxşılıqla tərk etsin. Onları tərk edərkən, onlara,
özləri etdiyi kimi, əziyyət vermə. Lakin bəzən onlarla ən yaxşı dəlillər gətirməklə,
mübahisə etmək olar.
ﮕ ﮖ ﮗ ﮘ ﮙ ﮚ ﮛ
(73. 11)
“Nemət içində üzən yalanlayanlarla Məni tənha qoy və onlara bir az möhlət ver”.
Onları
Allahla tənha qoy. O (Pak və Müqəddəs), onlardan törətdikləri cinayətlərə
görə intiqam alacaqdır. O (Pak və Müqəddəs), onlara möhlət vermişdir, lakin
onları unutmamışdır. O (Pak və Müqəddəs), onlara var-dövlət əta etmiş və
onların varidatını artırmışdı, lakin onlar cavab əvəzində Onun qanununu
pozdular və yolsuzluğa qurşandılar. Bu barədə Fövqəluca belə buyurur: “Xeyr!
İnsan özünün möhtac olmadığını zənn etdikdə, həddini aşır” (Ələq, 96/6-7).
ﮜ ﮝ ﮞ ﮟ ﮠ ﮡ ﮢ ﮣ ﮤ ﮥ ﮦ
(73. 12) “Həqiqətən,
dərgahımızda buxov da var, Cəhənnəm də”,
(73. 13) “
boğazda tıxanan qida və şiddətli iztirablar da».
Allah Onu qəzəbləndirməkdən
əl çəkməyən kafirləri əzab-əziyyətli cəza və amansız divan tutacağı ilə təhdid
edir. Onlar alov saçan odu və dəhşətdoğurucu yeməklər dadacaqlar. Yeməklərin
acılığından, çirkin görünüşündən, ikrahdoğurucu dadından və pis, çürümüş
iyindən Cəhənnəm əzabkeşlərinin yedikləri böğazlarında tıxanıb qalacaq. Həqiqətən,
onlar ən əzablı və ən dəhşətli cəzaya məruz qalacaqlar[1].
ﮧ ﮨ ﮩ ﮪ ﮫ ﮬ ﮭ ﮮ ﮯ
(73. 14) “Həmin
gün Yer və dağlar ən böyük dəhşətdən lərzəyə gələcək, dağlar qum yığınına
dönəcək”.
Yer və
dağlar ən böyük dəhşətdən lərzəyə gələcək və vaxtilə qüdrətli, möhkəm və
sarsılmaz dağlar dağınıq qum yığını kimi olacaq və sonra sovrulub toza dönəcək.
ﮰ ﮱ ﯓ ﯔ ﯕ ﯖ ﯗ ﯘ ﯙ ﯚ ﯛ
ﯜ ﯝ ﯞ ﯟ ﯠ ﯡ ﯢ ﯣ
(73. 15) “Həqiqətən,
Biz Firona elçi göndərdiyimiz kimi, sizə qarşı da Elçimizi şahid göndərdik”.
(73. 16)
“Firon o elçiyə itaətsizlik etdi, Biz də onu çox ağır əzabla cəzalandırdıq».
Fövqəluca bizə öyrədir ki, Onu bizə Öz Peyğəmbərini (ona Allahın
salavatı və salamı olsun!) göndərdiyinə görə şərəfləndirək və şükür edək, çünki
o (s.ə.s), insanların aydın başa düşdüyü ərəb dilində vəhyi onlara çatdırır və
nəsihət verirdi və o (s.ə.s) Qiyamət günü müsəlmanların əməllərinə şahidlik edəcəkdir. Bax buna görə Rəbbinizə
minnətdarlıq edin və bu şərəfli neməti unutmayın.
Kafirlikdən
və Elçinizə (ona Allahın salavatı və salamı olsun!) itaətsizlik
göstərməkdən çəkinin və Allahın İmran oğlu Musa peyğəmbəri (ə) yanına göndərdiyi
Firona (L) bənzəməyin. O (ə) onu (L) Allaha və tövhidə iman gətirməyə dəvət
edirdi, lakin Firon (L) ona (ə) inanmadı, asi oldu və buna görə Allah onu (L) əzablı,
sərt və dözülməz cəzaya məruz qoydu.
ﯤ ﯥ ﯦ ﯧ ﯨ ﯩ ﯪ ﯫ ﯬ ﯭ ﯮ ﯯﯰ ﯱ ﯲ ﯳ ﯴ
(73. 17) “Əgər
körpələrin belə saçını ağardacağı Günə iman gətirmirsinizsə, onda siz necə
xilas ola bilərsiniz?”
(73. 18)
“Onda göy də yarılacaq və Allahın vədi gerçəkləşəcəkdir”.
Qiyamət
günü, bütün dünyanı həyəcanın və qorxu-hürkünün bürüdüyü, hətta bunlardan
körpələrin də saçının ağardığı, istehkamların uçulub çökdüyü, göylərin
parça-parça olduğu və ulduzların səpələnib yoxa çıxdığı bir vaxtda siz
Allahın cəzasından necə xilas ola biləcəksiniz? Bu vəd mütləq yerinə yetəcəkdir,
çünki Rəbbin Sözü sabitdir və heç bir şey onun gerçəkləşməsinə mane ola bilmək
qüdrətinə malik deyil!
ﯵﯶ ﯷﯸﯹﯺﯻﯼﯽﯾ ﯿ
(73. 19) “Həqiqətən,
bu – bir Xatırlatmadır və hər kəs, istəyərsə, Rəbbinin yoluna gələ bilər».
Allah bu ayələrində[2]
Qiyamət günü baş verəcək dəhşətli hadisələr haqqında xəbər verir. Bu, təqvalı
qullar üçün xatırlatma və möminlər üçün yardımdır. Hər bir kəs, istəyərsə,
Allaha doğru aparan bu yola qədəm qoya, Onun ən gözəl tərzdə açıqladığı
qanunlara riayət edə bilər.
Bu ayə isə[3]
Fövqəlucanın Öz qulları üçün özlərinin qərar qəbul etməsinə dair yaratdığı dəlillərdən
ibarətdir. Bu, insanın bir əməl işlədərkən öz iradəsinin olmadığını hesab edən
cəbbarilərin baxışlarını qətiyyətlə və tamamilə təkzib edir. Belə nəzər nöqtələri
həm məntiqə, həm də Quran və hədislərin mətninə ziddir.
ﭑ ﭒ ﭓ ﭔ ﭕ ﭖ ﭗ ﭘ ﭙ ﭚ ﭛ ﭜ ﭝ ﭞ ﭟ ﭠﭡ ﭢ ﭣ ﭤ ﭥﭦ ﭧ ﭨ
ﭩ ﭪ ﭫ ﭬﭭ ﭮ ﭯ ﭰ ﭱ ﭲﭳ ﭴ ﭵ ﭶ ﭷ ﭸﭹ ﭺ ﭻ ﭼ ﭽ ﭾ ﭿ ﮀ ﮁﮂ ﮃ ﮄ ﮅ ﮆ ﮇﮈ ﮉ ﮊ ﮋ ﮌﮍ ﮎ ﮏ ﮐ ﮑ ﮒ ﮓ
ﮔ ﮕﮖ ﮗ ﮘ ﮙ ﮚ ﮛ ﮜ ﮝ ﮞ ﮟ ﮠ ﮡ ﮢﮣ ﮤ ﮥﮦ ﮧ ﮨ ﮩ ﮪ ﮫ
(73. 20) “Həqiqətən,
Rəbbin bilir ki, sən və səninlə olanların bir hissəsi gecənin üçdə iki hissəsindən
az və ya onun yarısı, ya da üçdə biri qədər ayaq üstə durursunuz. Gecə və
gündüzü də Allah təqdir edir. O, sizin bunları dəyərləndirə bilməyəcəyinizi
bilib, tövbənizi qəbul edir. Qurandan sizə asan gələnini oxuyun. O bilir ki,
aranızda xəstələr, Allahın nemətini qazanmaq üçün səfərə çıxanlar və Allahın
yolunda cihad edənlər olacaqdır. Ondan sizə asan gələnini oxuyun, namaz
qılın, zəkat ödəyin və Allaha gözəl bir borc verin. Özünüz üçün öncədən hansı
xeyir əməlləri hazırlasanız, Allahın dərgahında onun daha böyüyünü və yaxşısını
taparsınız. Allahdan bağışlanma diləyin, axı Allah – Bağışlayandır, Rəhimlidir».
Bu surənin
başlanğıcında Allah Peyğəmbərinə (ona Allahın salavatı və salamı olsun!)
gecənin yarısı ərzində, onun üçdə birində və ya üçdə ikisində namaz qılmağı əmr
etmişdir. Müsəlmanlar Allaha tabe olmalı və öz Peyğəmbərindən (ona Allahın
salavatı və salamı olsun!) nümunə götürməlidirlər. Buna görə bu ayədə Fövqəluca
xəbər verir ki, Peyğəmbər və möminlər Onun iradəsinə itaət edirlər. Lakin gecə
saatlarında namaz qılınmasının çətinliyi ilə əlaqədar Rəbb onların vəzifəsini
yüngülləşdirərək, gündüzün və gecənin qədərini təyin etmişdir. O (Pak və Müqəddəs),
bilir ki, gecənin hansı vaxtı keçmiş, hansı hələ qalmışdır. O (Pak və Müqəddəs),
həmçinin bilir ki, siz, səhvlərdən qaçınaraq, gecə və gündüzün tamamilə dəqiq
saatını müəyyənləşdirə bilməyəcəksiniz və buna görə sizdən böyük diqqət göstərmənizi
və əlavə zəhmət sərf etmənizi tələb edir. Bax buna görə də O (Pak və Müqəddəs),
sizin vəzifənizi asanlaşdırmış və sizə əmr etmişdir ki, əgər siz Allahın buyurduğu
həmin müddətə hətta əlavə artırsanız və ya ondan azaltsanız da, yalnız gücünüz
çatanı yerinə yetirəsiniz. Qurandan yalnız əzbər yadda saxladığınızı oxuyun.
Özünüzə çətinlik yaratmayın və əlavə gecə namazlarını nə qədər ki, gümrah
və fəalsınızsa, onda da qılın. Sizi tənbəllik və mürgü basdıqda, bir qədər
istirahət etməlisiniz ki, sonra namaza, artıq istirahət etdikdən və sakitləşdikdən
sonra qalxasınız.
Sonra Allah
qullarının vəzifəsini asanlaşdırmasının bir neçə səbəbini də sadalayır. Hər
şeydən əvvəl, insanların arasında gecənın yarısını, üçdə ikisini və ya hətta
üçdə birini namazda ayaq üstə dayanması çətin olan xəstələr vardır. Buna görə
onlara öz imkanlarından asılı olaraq, namaz qılmağa icazə verilir. Onlara hətta
ayaq üstə namaz qılmaq, əgər bu onlara əziyyət verirsə, hökmən deyil. Bundan
başqa, əgər xəstə könüllü namazları qılmağa qadir deyilsə, o, onları qılmaya
bilər, lakin Allah ona sağlam olduğu zaman layiq olduğu mükafatı əta edir.
Xəstə
insanlardan başqa tacirlər də vardır ki, onlar ticarət məqsədi ilə pul
qazanmaqdan və sədəqəyə möhtac olmamaqdan ötrü səfərə çıxırlar. Səyahətdə və
ya səfərdə olan insan Allahın onun vəzifələrini asanlaşdırmasına layiqdir və
buna görə Rəbb səyyahlara zöhr namazını əsr namazı ilə və məğrib namazını isə
işa namazı ilə birlikdə qılmağa icazə vermişdir. O (Pak və Müqəddəs), həmçinin
icazə vermişdir ki, səfərdə dörd rükətdən ibarət olan fərz namazlarını iki rükətədək
ixtisar edib qılsınlar.
Onlardan
başqa, aranızda Allah yolunda döyüşlərdə iştirak edən döyüşçülər də vardır.
Buna görə sizə icazə verilmişdir ki, Mübarək Qurandan yalnız sizə asan olanı
oxuyasınız.
Fövqəluca Öz
hökümlərini həm öz şəhərlərində yaşayan sağlam insanlar üçün, həm də xəstələr
və səfərdə olanlar üçün asanlaşdırmışdır. Öz şəhərində yaşayan sağlam müsəlman
öz səhhətinə diqqət yetirməli və gecə ibadətləri üçün müəyyən saatları seçməyə
məcbur deyil. Lakin arzuediləndir ki, o, Allaha ibadət etmək üçün ən yaxşı
vaxtı, yəni gecənin son üçdə bir hissəsini seçsin.
Xəstələrə və
səfərdə olanlara gəldikdə isə onların ticarət, Allaha ibadət, döyüş, ziyarət və
ya başqa bir iş xatirinə yola çıxmalarından asılı olmayaraq, onlar özlərini əlavə
ibadət ayinləri ilə yükləməməlidirlər.
Həmd olsun
Allaha ki, O (Pak və Müqəddəs), Öz dininin qanunlarını bizdən ötrü
asanlaşdırmış və qullarının taleyinə və onların dini, sağlamlığı və dünyəvi həyat
mənafelərinə diqqətlə qayğı göstərir!
Sonra O (Pak
və Müqəddəs), islamın iki əsas dayağı olan iki vacib ibadət ayinini yerinə
yetirməyi əmr edir. O (Pak və Müqəddəs), onsuz haqq dinə etiqad etməyin mümkün
olmadığı namaz qılma və imanın dəlili olan, kasıb və yoxsulların onun sayəsində
təsəlli tapdıqları zəkat ödəmə hökmü verir.
Müsəlmanlar
namaz qılmalı, onun vacib rükünlərini, tələb olunan şərtlərini və ümumiyyətlə
Allahın Elçisinin (ona Allahın salavatı və salamı olsun!)
bizə öyrətdiyi bütün qayda-qanunları yerinə yetirməlidirlər. Bununla yanaşı
müsəlmanlar öz halal yolla qazandıqları mallarından vacib zəkat və könüllü sədəqə
verməli və bunu səmimiyyətlə Allah xatirinə və gözəl niyyətlə etməlidirlər.
Sonra Fövqəluca
insanları bütün təzahürləri ilə xeyirxahlıq etməyə sövq edir və bəyan edir ki,
hər xeyirxahlığa görə onun on qatı, bəzən də yeddi tüz qatı qədər və daha
artıq əvəzi veriləcəkdir. Yadda saxlayın ki, bu dünyada yerinə yetirilən
xeyirxahlığın bir zərrəsi də dünyəvi nemətlərin böyük çoxluğuna bərabərdir, Cənnətin
əbədi səadət bağlarında isə o, əsil füsünkarlıqlar və ləzzətlərlə əvəz ediləcəkdir.
Bu həyatda xeyirxahlıq Axirət həyatında müvəffəqiyyətin rəhnidir. O, insanın
özü üçün əkdiyi toxuma bənzəyir. Çox təəssüflər olsun ki, bəzi insanlar öz
vaxtlarını faydasız keçirir və xeyirxahlıqlara laqeyd yanaşırlar. Heyf
xeyirxah işlər görülmədən keçən itirilmiş saatlara! Heyf Xaliqinin nəsihətlərinə
qarşı hissiyyatsız olan və Onun ibrətamiz hikmətlərindən faydalanmayanlara! O
(Pak və Müqəddəs), onlara özlərindən də şəfqətlə Yanaşandır! Həmd olsun sənə,
ey Rəbbimiz! Biz Sənə şikayət edir və Səndən kömək diləyirik, axı Səndən
başqa, kimsə gücə və qüdrətə malik deyil!
Fövqəluca
qullarını xeyirxah əməllərə və Ona itaət etməyə ruhlandırdıqdan sonra, O (Pak
və Müqəddəs), onlara buyurur ki, Ondan bağışlanma diləsinlər və Rəbbin bu tələbində
nəhəng bir məna öz əksini tapmışdır. İnsan yanılmaqdan və Allahın ehkamlarını
yerinə yetirərkən səhvlərdən qaçınmaq qabiliyyətinə malik deyildir. O, onları
layiqincə yerinə yetirmir, bəzən isə, Rəbbinə lap itaətsizlik göstərir. Buna
görə Allah Öz qullarına buyurur ki, yol verdikləri nöqsanların bağışlanması
haqqında dua etsinlər. İnsan gecə-gündüz günah işlədir və əgər Allah onu Öz mərhəməti
və bağışlaması ilə himayə etməsə, o, sadəcə, həlak olar.
Комментариев нет:
Отправить комментарий